Friday, 11 January 2013

PERMULAAN 2013..

ASSALAMMUALAIKUM W.B.T...

Bermula sudah tahun baru iaitu 2013..genap umurku ehem ehem..owh tidak...rasa macam tak nk je kan umu cenggitu...pe2 pon tkpela..makin bertambah umur maknanyer panjangla umur yg Allah berikan pada kite.tetap bersyukur padaNYA..

Dengan bermacam-macam onak dan duri yang telah diharungi..gudbye 2012..suka duka tersemat dijiwa..permulaan 2012 bermula dengan detik perkahwinan aku..berakhir 2012 terjadi perkara yang tidak diingini..tapi pe boleh buatkan..lumrah kehidupan..

Permulaan 2013 walaupun arini baru 11/01/13 sudah terlalu byk peristiwa yang berlaku..walaupun keluarga punyer hal tp aku tetap jugak 'cubit peha kanan peha kiri pon lebam'..hahaha..sesuka aku je kan ubah2..sesungguhnyer awal2 pon dh byk dugaan yg diterima..amat hebat dugaan yg diberikan..tapi semuanya dapat diselesaikan..syukur alhamdulillah..

Keluarga aku pulak ok2 je..budak kecik tu pun semakin membesar dan bermacam perangai dah buat..permintaan hati ader je sokmo..ari2 ader permintaan hatinyer..tapi seronok ler tgk dier dah membesar dan dah pandai berfikir..amat bagus otak dier..minumla susu Lactogen utk ank anda..hahaha..tak pasal2 lak promote susu..

Pekerjaan aku macam biasala..mana boleh aku tak keje..bukan jenis aku pulak duk umah melepak lempung tanpa keje..biarla aku bekerja daripada duk umah takde pe jugak yang nk dibuat..kalau keje dapat gak kan duit masyuk..mungkin jiwa aku dah sebati dengan keje kot..bersyukur dengan keje yang aku lakukan..alhamdulillah rezeki semakin bertambah..


Diharapkan semuanya berjalan dgn lancar dan aman bahagia utk keluargaku...amin..


 

No comments: