Wednesday 13 June 2012

Tak Sangka..

Erm..diam tak diam rupenyer lebih pada 1 gak jubah aku rupenyer..walaupun demam semangat kemas almari tetap diteruskan sebab pakaian dh pun kuca lana..tula klu duk sesorg tkdela nk kemas sokmo sebab tgn aku sorg je yg amik baju..sekarang dh 2 tgn..kuca lana la jwbnyer..
Rasa ok gak pakai jubah ni sebab nk iron mudah..sekali harung jek..takyah nk 2 kali..klu baju kurung kene la iron satu2..setakat ni byk ni je jubah yg aku ader..rase mcm nk tambah lagi jek..opss kang tak pasal2 kene soun lg klu tambah..besela org laki ni memang bising kalau kite sokmo bershoping..masa idupla nak shoping..dh mati takleh guna dah duit tu..hahaha..takkan nk pakai baju yg same je sokmo kan..mcm tak best lak boring..huhuhu..pedulikan jela..rase nk beli aku beli jek..Nila jubah yg aku ader..tk byk lg nih..kene tambah lagi..hahaha..






 
 
 
 
 

No comments: