Sunday 14 October 2012

14 October MY Besday??

 
ASSALAMMUALAIKUM W.B.T.
 
ERMMM...tak sangka dah bertambah usia aku..ce kalau de doremon kan aku leh wat umo aku tak bertambah..hahaha..pikiran kartun seketika..syukur alhamdulillah aku masih dipanjangkan umur olehNYA..diharapkan hidupku diberkati dan dirahmati olehNYA..aku mengharapkan kebahgiaan aku bersama keluarga tersayang akan berpanjangan sehingga akhir hayatku..
 
TQ my lalink yg mengingati tarikh kelahiranku pada taun pertama kite menjadi suami isteri..harap2 jgn taun pertama je ingat..ingat sampai mati tau!! hahaaa...kek pun jgn lupe ye tiap2 taun..WAJIB INGAT!!! hahaha...
 
Lagu utk my lalink...







Betapa Aku Mencintaimu – ( Vagetoz )

Betapa aku mencintaimu
dengan sepenuh hatiku
Betapa aku menyayangimu
lebih dari yang kau tahu
Inginku bahagiakan dirimu
setiap saat bersamaku
Seperti janjiku kepadamu
takkan pernah ku ingkari
Aku kan slalu ada di dekatmu
Aku kan slalu menemani harimu
Kau harus tau
betapa aku
Mencintaimu…
Betapa aku mencintaimu
With everything inside of me…

 
Semoga mentari sentiasa menyinari aku bersama insan2 yg aku sayangi..klu tak bersinar tu tanda2 nk ujan la tu..awan mendung berarakla agaknyer..hahaha..
 
Kepada kengkawan yg wish tu terima kasih byk2 ye..doakanla aku panjang umur dan kebahgiaan aku..terima kasih byk2..






Lirik Lagu Padi – Sahabat Selamanya 


Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia
 
Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selamanya setia
Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya setia
 














 
 
 
 
 
 

No comments: